Rabu, Oktober 31, 2007

this kiss

“You can kiss me in the moonlight
On the rooftop under the sky
You can kiss me with the windows open
While the rain comes pouring inside
Kiss me in sweet slow motion
Let’s let every thing slide
You got me floating, you got me flying

It’s the way you love me
It’s a feeling like this
It’s centrifugal motion
It’s perpetual bliss

It’s that pivotal moment
It’s subliminal
This kiss, this kiss
This kiss, this kiss”

This Kiss – Faith Hill


10 hari lagi
Eksaitednya
Semalam masa lepak dekat rest room kat office
Bebudak tanya apa perasaan
Derang terkejut bila aku cakap aku sangat eksaited
Tak rasa nervous
Mebbe belum tiba rasa tu kot
Tapi memang sangat eksaited

Semalam lepas habis kerja ambik nizam
Pergi Jalan Masjid India, Pergi Semua House
Beli barang barang las minit
Bunga Pahar untuk dibawa ke ipoh
Tambahan sarung bunga telur
Air mineral
Sweets n chocs
Bunga Manggar
Flowers untuk bekas hantaran
Corsage untuk penanggah
Pendek kata semua yang beli tu semua semuanya untuk nizam

Tu la
Nizam ni
Suka buat benda las minit
Cuba jadik aku yang buat benda awal awal
Haritu orang soh beli bunga manggar takmo
Degil
Masa aku beli haritu 20 batang RM2.50
Masa nizam beli semalam 50 batang RM9.90
Soh beli skali haritu takmo
Degil

Ada lagi benda yang nak dibeli sebenarnya
Tapi tu nanti boleh pegi sorang sorang
Nak beli brooch untuk pakai dengan baju kawen nanti
Macam terfikir fikir samada nak beli tiara ataupun sewa je
Ahahahhaha lepas kawen ni boleh bukak kedai perkahwinan
Gila banyak barang barang untuk kawen ni

Semalam masa queue untuk beli BK,
Ada pakcik yang baik hati bagi kupon BK
Jadinya beli satu burger, dapat satu burger yang sama free
Seronok
Murah rezeki
Semoga murah rezeki pakcik tu jugak

Sebab perut aku kecik (no)
Aku makan seketul burger dan 2 ketul mozarella cheese sticks
Dan lagi seketul burger dan seketul cheese stick tu aku tapau

Since dah lewat sangat
Tumpang tidur kat rumah nizam
Sampai rumah terus masukkan makanan dalam fridge
Bila bangun pagi
Ingatkan nak bawak burger pegi keje
Skali tinggal seketul cheese stick je
Si Gajah nizam dah meelantak my burger
Jahat betul si nizam nih
Tapi
Dia jahat yang paling dicintai

Hehheheheheh

Tiada ulasan: