Rabu, Mac 14, 2007

. p . e . l . i . k .

Ini mahu menjawap tag dari ju.
(Hamoih hamoih ko ju. Pandai2 nak tag aku. Susah ni nak pk)

6 perkara pelik mengenai diri sendiri. (Sorry la kalau ada benda-benda yang disgusting. Tapi tu la benda yang pelik)

1 . Kalau buang kuku, iaitu ibu jari kaki, misti kena cium bau kuku tu.

Tatau kenapa. Tapi kalau tak cium bau kuku kaki yang dah dipotong tu, misti rasa tak sah. Kena jugak cium banunya.

2 . Kalau kat shopping complex, kalau nampak satu satu barang tu dan rasa nak sentuh, misti kena pegang jugak.

Kalau tak misti seharian…. Tak… bukan seharian. Dua tiga hari akan rasa sedih + menyesal sebab tak sentuh benda tu.

3 . I have to read when I go.

Kalau masuk tandas, kena ada bahan bacaan. Kalau tak rasa tak bes. Tapi susah nak praktikkan kalau kat tandas opis. Nanti malu kat opismate kalau derang nampak aku bawak buku masuk jamban. Hehehhe

4 . Selalu nak termuntah bila gosok gigi.

Sangat derita kalau gosok gigi. Misti nak termuntah. Mungkin kena pakai ubat gigi berperisa coklat ataupun stoberi baru tak rasa nak muntah kot.

5 . Gila membeli belah

Kalau tesen, nak pegi shopping complex. Kalau berjalan, nak jalan dalam shopping complex. Membeli belah ni macam satu cara untuk aku menggembirakan diri. I don’t mind shopping sorang-sorang. Lagi suka ada laaa. Sekarang ni aku akan sentiasa updatekan diri kalau ada sales. Cam warehouse sale ke, even tengok air asia punya sale pun aku dah rasa yum yum.Everytime pun nak beli. Seb baik nizam tak bagi. Macam setiap kali tengok sale, rasa macam darah tu berlari cepat-cepat. Adrenaline rush kata orang putih. Sekarang, minat membeli belah tu dah sampai ke ebay. Hooooooh…. Asyik mem-bid je. Pastu kalao ada orang jual jual barang online pun aku salu beli. Dan berbaloi tau. Baru baru ni aku beli set body shop white musk. RM40 je. Really a good bargain.

6 . Sangat cinta sama incik nizam.

Hoooohhhh…. Ini la benda paling pelik. Kenapa pelik?? Sebab mana ada orang lain yang cinta sama itu nizam. Aku sorang je. Sebab aku sorang je, jadi pelik la.


Sekian berita pelik dari aku. Aku maleh nak tag sapa-sapa.

Tiada ulasan: