Jumaat, Mei 18, 2007

. p . a . g . i . . b . u . t . a .

It's funny when you find yourself
Looking from the outside
I'm standing here but all I want
Is to be over there
Why did I let myself believe
Miracles could happen
Cause now I have to pretend
That I don't really care

I thought you were my fairytale
A dream when I'm not sleeping
A wish upon a star
That's coming true
But everybody else could tell
That I confused my feelings with the truth
When there was me and you

I swore I knew the melody
That I heard you singing
And when you smiled
You made me feel
Like I could sing along
But then you went and changed the words
Now my heart is empty

I'm only left with used-to-be's
And once upon a song

Now I know you're not a fairytale
And dreams were meant for sleeping
And wishes on a star
Just don't come true
Cause now even I can tell
That I confused my feelings with the truth
Because I liked the view
When there was me and you

I can't believe that
I could be so blind
It's like you were floating
While I was falling
And I didn't mind

Cause I liked the view
Thought you felt it too
When there was me and you

when there was me and you - Vanessa Anne Hudgens


Lirik ala ala putus cinta la plak. Tapi I looiikkee this song very the much. Enpon asyik ulang lagu ni je. Misti kalo telepon tu bole cakap, dia akan soh aku tuka lagu lain.

Sekarang pukul 4.52 pagi. Stat keje kol 4 pagi. Gila lama masa berlalu. Nak tunggu sejam punya la lama. Harini sebenarnya hari pertama aku stat keje kol 4 pagi. Tadi aku Tanya colleague aku dia kata rarely la dapat call pagi pagi kecuali kalau ada flight 8M ataupun kes NTL. Seb baik harini tade flight 8M. Dan sebab aku belum pernah dapat kes NTL ni, aku cakap kat dia, kalau aku dapat call NTL ni , aku pass kat dia la. Tengok macamana nak handle.

Kelmarin dah cuti 2 hari. Maknanya sabtu ahad ni kerja. Shift 1 tengah hari sampai kol 10 malam. Dem laa… tak dapat nak tengok final AF. Nampaknya aku kena curi curi tengok tv nanti ni bila ebi dan mila nyanyi.

Hari Rabu malam pegi Mines dengan incik nizam. Aku dah janji nak belikan dia perfume yang dia bole simpan dalam poket. Rugi je aku beli minyak wangi mahal mahal masa bagi hantaran arituh. Elok lagi dalam kotak. Dia jarang pakai. Tatau la sayang ataupun dia tak suka bau tuh.

Nizam ni aneh. Dia suka bau lembut cam bau pompuan. Dia nak beli perfume bodyshop. Ni semua gara gara dia masuk toilet berbayar kat klcc tuh. Ada disediakan minyak wangi bodishop. Terus dia jatuh cinta.

Jadik, aku belikan minyak wangi oceanus. Dia yang nak sangat. Beli yang kecik supaya dia bole bawak kemana pegi. Dia kan asyik jumpa kastemer. Nanti tade la bau peluh. Berbau harum, baru la bes. Lagipun aku saje nak merasmikan kad kredit baru. Kali ni aku betul betul berjanji untuk pakai kad kredit baru ni hanya untuk emergency. Ye laaa… aku masih ada 3 kredit kad lain. Kalau pakai semua, mati la nak bayar bulan bulan. Sekarang ni pun aku pakai 2 kedit kad je. Yang satu lagi tu nak bayar bulan bulan je kasik habis utang. Kalau boleh tanak pakai. Nak jadik pengguna berhemah dan mengurangkan hutang. Ahahhahaha. Poyo je kan. Dan juga nak mengurangkan habit bershopping macam tiap tiap hari ada megasale.

Cakap pasal shopping ni, last week aku pegi klcc. I can’t resist la kalo ada sale kat Elle. Lama btol aku dok dalam kedai elle. Las las tak beli pun. Ingat nak beli jeans. Tapi cam ada saiz s dan l je. Jenis yang aku nak tu tade saiz M. Lantas kecewa. Lantas walaupun nak beli lagi satu seluar dan baju, terus tak jadi.

Masuk isetan beli kasut je. Ingat nak beli henbeg elle jugak. Tapi rasa macam nak henbeg hush puppies plak. Las las tak beli jugak. Tapi sebab tanak bagi kecewa setelah menghabiskan hari dengan berjalan aku amek la sehelai levis ladies. Waaaaaaaaahhh… dari bulan satu mengidam nak levis ladies ni. Sekarang baru beli.

Oooooooh…. Baru pukul 5.09. Dah tatau nak buat apa dah nih.


8M – Flight yang share dengan Myanmar Airline.
NTL – Not To Land. Ni untuk orang-orang yang ada masalah visa ke ape ke. Yang bila dia sampai ke Negara yang dia nak pegi tu, dia kena dihantar balik. Alaaaa…. Macam dalam cite the terminal tuh.

Tiada ulasan: