Khamis, Mei 10, 2007

. h . a . l .

Dah pukul 9.22 malam. Aku tercongok lg kat opis nih. Nk kena tunggu abes shift. Hooihhh. Aku lagi prefer shift kol 4 pagi. Kenapa waktu kerja yang aneh?? Sebab dept aku ni shiftnya mula 2 jam sebelum flight pertama berlepas dan tutup 2 jam selepas flight terakhir berlepas.

Cepat la pukul 10. gua nak balik. Sebenarnya tade apa pun kalau balik. Tatau pasal. Sekarang nih rasa macam semuanya hambar je. Kalau kat rumah rasa macam nak pegi ofis cepat cepat. Kalau kat ofis rasa bosan. Tapi macam tak rasa nak balik.

Kalau tido malam tak lena. Bangun pun cepat. Biasanya aku la paling liat nak bangun pagi. Ni sebelum azan subuh aku dah terjaga. Kenapa tatau la. Agaknya tuhan nak suruh aku bangun sembahyang subuh kot.

Hmmmm…. Arinih bila dah malam. Tade banyak keje. Kalo ada pun travel agent je nak divide pnr la. Nak betulkan name spelling la. Jadi aku yang boring ni pun bukak friendster. Dan add segala orang yang aku kenal. Hahahahhaha. Amek kau.

Cakap pasal friendster nih. Masa sekolah rendah aku ada kawan baik. Masa tu aku darjah 1. nama kawan baik aku ni Teoh Li Ying. Dia ni memang pandai. Tiba tiba dalam friendster aku dapat msg. orang ni Tanya samada aku ni nurul shahinaz yang pernah sekoalh kat st anne’s convent kulim. Padahal aku tak tulis pun sekolah tu dalam list sekolah aku.

Well, aku memang teruja. Tak sangka teoh carik aku. Aku pun memang carik dia. Cuma cam tak terpk plak bole jumpa kt friendster. Jadi sekarang rajin la aku nagn dia berbalas msg. Dia dah jadik doctor dah. ( aku boleh belagak pada orang lepas ni sebab aku ada kawan doctor)

Tatau dah nak tulis apa. Balik nanti misti aku penat. Jauh plak tu dr cyberjaya ni ke keramat. Hooiihhh. Kalau ada bofren ambik kan bes!!!!

Tapi, kita tak selalu boleh dapat apa yang kita nak. Sebaiknya bersyukur dengan apa yang tuhan dah bagi.

Ehehehhehe… bertazkirah plak.

Tiada ulasan: