Khamis, Mei 29, 2008

Saya cuba sedaya upaya untuk jadi isteri yang baik
Saya cuba untuk tak jadi seorang yang sangat dependent
Saya cuba untuk jadi seorang isteri yang tak menyusahkan suami
Saya cuba menjadi nurul shahinaz yang khairul nizam suka

Saya tak tahu apa yang mr husband rasa
Kadang kadang saya nak korek hati dia masuk dan Tanya pada hati dia apa kata dia mengenai nurul shahinaz ini
Tapi sudah semestinya. Mr husband adalah seorang yang sangat cold
Mungkin dia sebenarnya adalah sepsis mamalia yang berdarah sejuk (make sense?)

Saya tau mr husband pun cuba untuk menjadi suami yang baik
Memang pada saya, mr husband adalah suami yang paling baik
Dia bukan sekadar suami yang baik, dia adalah roommate, partner dan kawan baik saya

Haritu saya Tanya,

Me : Ni, sape besfren awak?
Mr husband : awak
Me : BFF!

Adik saya kat bawah yang dengar saya cakap dengan mr husband kat atas dah gelak guling guling dah. Kelakar ke dengar kakak dan abang ipar dia bercakap benda benda begini?

Kenapa tiba tiba nak blog macam ni? Pasal ni?
Sebab tengok cerita bicara cinta
Tengok perempuan yang mengada ngada
Macam perlu ke merajuk Sangat sangat kalau bofren tak call
Perlu ke macam nak perhatian sepanjang masa

Well, memang la semua orang pun nak kan perhatian
Specially girls
Tapi berpijak la di bumi yang nyata
Selain berchenta
Semua orang ada komitmen
Samada belajar, bekerja
Even suri rumah or mother pun adalah satu pekerjaan tau
Its not easy being a housewife and its even harder to be a mother
Jadi, takkan sepanjang masa pun nak perhatian dari bofren / suami

Saya memang seronok kalau tiba tiba mr husband call
Mr husband bukan orang yang suka bertelefon
Sekarang ni, even dapat sms dari mr husband pun dah cukup membuatkan saya hepi.
Setiap hari, dari pukul 7 sampai pukul 8 malam saya akan rasa teruja
Sebab dalam waktu tu mr husband akan pulang ke rumah

Kesimpulannya di sini ialah
Saya sayangkan mr husband saya
Tiap tiap hari pun saya akan rindukan mr husband

Untuk mr husband
Terima kasih kerana meng-comfortkan saya semalam
Terima kasih kerana menemani saya bersembang semalam

I love u !

Tiada ulasan: