Jumaat, Mac 04, 2011

hahahha

akhirnya i dah booked tower regency
ada dua option sebenarnya
sebab impiana ada kosong
dan boleh dapat corporate rate
tower regency tade corporate rate
tapi mr husband kata nak duduk tower regency
sebab tak pernah lagi duduk situ
asyik dok mengulang ke impiana je
skali skale dua kali dua kaler nak la berubah angin

pagi tadi mr husband cakap
why not check-in dulu
pastu baru ambik budak budak
(ada sedikit aneh di ayat itu)
ada somethin fishy ke mr husband?
ngehngehngeh


4 ulasan:

Puan ApasH berkata...

hahaha..buat2 paham je la i.n.a.z..

saya belum try lagi stay hotel dekat2 Ipoh ni lagi. Nak kena try ni..

Unknown berkata...

huahuahuaaaaa
1 round dulu baru ambik budak2
ekekeke
terus feeling2 pengatin baru
wakakakaka

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

inaz- shorbaini tu aku
muhahahaha
aku selalu lupa sign out lps cek email bos aku huhuhuhuhu

Ms.Rainna berkata...

waahh beshnyee inaz wiken je cek in otel.. aku pon mau wat gitew tp keadaan ekonomi x mengijinkan. kene jimat2 :P

eh bile mau gi johor?