Isnin, Disember 03, 2007

Sempat buat cupcakes je untuk mr Husband
Balik pun tak sampai 24 hrs
Takpe
Kalau takde aral melintang
Hari rabu lepas kelas aku pegi kl
Lagipun ada hal dengan Krista
Dan semestinya
Sebab nak jumpa mr husband
Weekend kena la dok tadika
Waktu weekend la orang nak jalan jalan carik tadika pun

Student untuk school holiday programme ni dah makin ramai
Terkejar kejar jugak nak mengajar
Especially waktu pagi
Punya la ramai budak
Dari 6 years sampai 11 years
Denga level yang tak sama
Memang terkejar kejar nak mengajar

Tapi aku hepi
Sangat hepi dengan benda yang aku buat
Rasa seronok boleh menyalurkan ilmu
Memang tak rasa penat
Memang seronok kalau buat benda yang kita suka
At least denagn student yang ada, lepas jugak la nak bayar sewa tadika untuk bulan ni

Tapi untuk registration tadika
Sangat mengerikan
Masa makin suntuk
Orang sikit sangat
Harap harap akan bertambah

Oh pasal cupcakes haritu
Aku bekalkan untuk Mr Husband bawak balik
Mak Mr Husband tak sampai hati nak makan sebab lawa
Ehehehhehehe
Padahal tak lawa pun
Nanti akan aku berusaha untuk buat cupcakes yang cantik cantik
Tiwit kata itu cupcakes paling sedap pernah dia makan
Adik nizam pun makan banyak
Mr Husband dapat merasa sebijik je

Haritu mak soh tengok harga tiket kapal terbang
mak nak sponsor honeymoon
mak dah hampir hampir belikan tiket flight
siap dengan nak book hotel
siap nak bagi duit belanjan rm500
mak nak buat surprise sebenarnya pada aku
siap dah bincang dengan nizam
tapi aku takmoh
mebbe kalau nak pegi pun awal next year
mak soh pegi masa krismas nih
terima kasih mak
tapi nanti kitorang nak pegi
kitorang cakap
mana tau mak nak sponsor lagi masa tu
hehehehhe


dah la
nak main main dengan batrisyia

Tiada ulasan: