Rabu, Disember 13, 2006

. h . a . a . i . h . h .

Kadang-kadang rasa makin tensen. Ada satu masa aku penah message nizam, cam nak soh dia kensel. Tensen wooooo.
Dulu awal-awal memang eksaited sangat-sangat.
Macam warna warni.
Makin lama makin banyak yang buruk terkeluar. Macam warna hitam, kelabu taik anjing.

Kebanyakan barang untuk hantaran nizam dah beli. Benda-benda yang belum lagi cuma kain baju melayu, songket, belt, buah2, kek, ( yang ni sah2 la kena beli sehari sebelum majlis )

Aku bernasib baik sebab yong banyak sponsor untuk barang-barang hantaran untuk nizam ni. Nanti bila dah sampai masanya nanti, boleh la aku letak gambar barang2.
Untuk barang-barang dari nizam kepada aku plak, patutnya 7 dulang je. Sekarang dah jadi 9 dulang. Hantaran dan hiasan tu semua aku buat sendiri je. Lagipun dah ada experience masa buatkan hantaran yong dulu. Tu yang hantaran dari belah nizam satu malam je aku buat. Yang dari aku untuk nizam je yang tak siap-siap lagi. Asyik tangguh-tangguh je. Macam tade mood pun ye jugak.

Sekarang dah dapat banyak request untuk kindergarten teacher. Hari-hari ramai yang telefon. Loan belum dapat lagi ni. Banyak betul songeh dari pns. Macam-macam yang derang nak. Lagipun process tu lambat sangat. Nak mati aku tunggu. Ni pun salah satu benda yang mentensenkan diri.

Hari Khamis malam mak n abah nak datang.Hari jumaat nak balik ipoh.
Tinggal seminggu je lagi sebelum majlis.
Aku ajak nizam datang majlis tu nanti.
Sebab ada sate. Makanan faberet nizam adalah sate.
Rugi kalo dia tak datang.

Esok hari khamis nak pegi hantar dokumen yang diperlukan oleh pns.
Harap-harap tade masalah dah
Harap-harap loan boleh diproses cepat-cepat supaya aku bole run bisnes cepat-cepat.

taraaaaaaa

Tiada ulasan: